Obsługa klienta

 

Masz pytania? Jesteśmy do twojej dyspozycji!

Natychmiastowa odpowiedź? Zadzwoń pod numer +31 (0)180-691 400 między 8:15 a 17:15

Telefon komórkowy: +31 614 16 45 02 (poza godzinami pracy)

Wyślij wiadomość na adres: info@axitour.eu a my postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.

/axitour-obsluga-klienta

Prośba o wycenę

Jeśli jesteś zainteresowany systemem komunikacji AXIWI, możesz poprosić o ofertę E-mail lub poprzez formularz kontaktowy. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące systemu, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Informujemy o zastosowaniach systemu komunikacyjnego i jego kosztach.

Zamówienie

Po otrzymaniu naszej wyceny, zamawianie wymaganych produktów można zainicjować potwierdzając ofertę poprzez e-mail.

Zamawianie z zagranicy

Zamawianie z zagranicy nie będzie w ogóle stanowiło problemu. Dostarczamy systemy komunikacyjne na całym świecie. Wniosek o wycenę i / lub zamówienie można przesłać pocztą elektroniczną. Aby określić koszty wysyłki, prześlij nam adres dostawy produktów.

 

Płatności

Osoby prywatne

Przed wysyłką produktów osoby prywatne powinny najpierw zadbać o płatność. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Axitour Communication Systems, np. szczegółów bankowych, numeru handlowego i innych istotnych informacji można znaleźć w ofercie. Jak tylko pieniądze znajdą się na rachunku bankowym Axitour, rozpoczyna się dostawa produktów.

Klient biznesowy

Axitour umożliwia firmom okres płatności 30 dni (post paid payment).

Metoda płatności

Możliwe jest kilka sposobów płatności:

przelew bankowy

Więcej informacji znajdziesz informacje w ofercie.

W salonie

Oferujemy możliwość zapłaty kartą płatniczą w naszym salonie.

Paypal

Jeśli chcesz opłacić zamówienie za pomocą PayPala uwzględnij tą wiadomość w prośbie o wycenę. Dla transakcji za pośrednictwem systemu PayPayl pobierana jest prowizja 3%. Więcej informacji o kosztach transakcji znajdziesz w ofercie.

Zwrot produktu

Z doświadczenia wiemy, że nasze produkty zazwyczaj nie są wadliwe. W większości przypadków są one nieprawidłowo konfigurowane, podłączane lub instalowane. Zalecamy przeczytanie instrukcji obsługi. Jeśli to nie zadziała, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Pomożemy Ci sprawić że produkt będzie działał, lub poprowadzić Cię przez proces zwracania produktów. Paczkę zwrotną można zawsze przesłać na następujący adres:

Axitour Communication Systems
Lübeck 5
2993 LK Barendrecht (NL)

 

Showroom

Chcemy również doradzić Ci w naszym salonie z siedzibą w Barendrecht. Adres: Riga 3, 2993 LW Barendrecht. . Jeśli chcesz się tam udać, umów się na spotkanie telefonicznie..

PO Box 512, 2990 AM, Barendrecht

Salon jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 8: 15 do 17:15.